Lappkudde + Lampskärm

Det här är första inlägget i min nya pysselblogg. Känns spännande. Jag hoppas att vänner, bekanta och andra folk hittar hit och får lite inspiration av mina små påhitt i hobbyrummet här i lägenheten. Jag har precis börjat med lappteknik så lite övningsgrejer från mina försök att lappa kommer dyka upp, samt lite annat smått och gott som jag kokar ihop.

Idag blev jag klar med min första lappkudde, och eftersom att den är just min första så tänker jag inte ge bort den till någon annan än mig själv. Den ska ligga där, och vara beviset på ett nytt kapitel i mitt pysselliv.

För några veckor sedan så avslutade jag även ett arbete med en lampskärm, som tog en sjuk tid att göra men som blev väldigt mysig, så jag langar en bild på den också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0